Мектеп: Алматы облысы Іле ауданы
№15 Кенен Әзірбаев атындағы орта мектебі |
||||||
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: |
3 – тарау. Таулар сыры. М.Мақатаев «Мен таулықпын» өлеңі |
|||||
Күні:17.10.2018 | Мұғалімнің аты-жөні:
Ережепова Альмира Тлеугабыловна |
|||||
Сынып: 6 — сынып | Қатысқандар: | Қатыспағандар:
|
||||
Сабақтың тақырыбы | Толағай тауының тарихын айтшы! | |||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.Т.1 — мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтау, өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру;
6.Ж.1 – мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба – кестелер жасау. |
|||||
Сабақтың мақсаты
|
Барлық оқушылар орындай алады: | |||||
Тыңдалған мәтіннің негізгі ақпаратын таба алады, мәлімет жинақтай алады; | ||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
|
||||||
Мәтіндегі негізгі және жанама ақпаратты анықтай алады, мәліметті жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба – кестелер жасайды; | ||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: | ||||||
Мәтіндегі ақпаратты анықтап, өмірдегі кейбір жағдайлармен байланыстырады. | ||||||
Бағалау критерийі | Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну;
Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша сызба – кестелер жасау; Мәтіндегі негізгі ақпаратты өмірдегі кейбір жағдаяттармен байланыстыру. |
|||||
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік дағдылар:
Жинақтық сан есім |
|||||
Арнайы пәндік лексика мен терминология: | ||||||
Аңыз – легенда, арқасына арту – взвалить на спину, жаңбыр – дождь, құрғақшылық – засуха, сүріну – споткнуться, селдей – как сель, көшкін – ловина, үгіледі – крошится, бұзылады – ломается; | ||||||
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер мен фразалар:
Нағыз батыр, жанашыр, тауды көтеріп келді. |
||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: | ||||||
Қандай да бір таудың пайда болуы туралы аңыз білесің бе? | ||||||
Толағай тауы туралы аңыз білесің бе? | ||||||
Құндылықтарға баулу | Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Қазақ халқы аңыз,ертегілер арқылы ұрпағын Отанын сүюге, елін, жерін қорғауға, адалдыққа, батылдыққа, шапшаңдыққа баулу. | |||||
Пәнаралық байланыс | Тарих, жаратылыстану, музыка | |||||
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Қазақстанның таулары | |||||
Сабақ барысы | ||||||
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар
|
||||
Сабақтың басы
Ой қозғау
|
— Психологиялық ахуал туғыру(«Ыстық алақан» әдісі);
Қайырлы күн, досым, Қайырлы күн болсын! Сәрсенбінің сәті Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамыз, Кілең үздік болсын! — Оқушыларды түгендеу; І топ – Алатау ІІ топ – Тарбағатай ІІІ топ – Мұғалжар (топ атауларына қатысты бірнеше сұрақ қою) —Топтың ережесімен таныстыру; Үй тапсырмасын cұрау «Жарық жұлдыз» әдісі арқылы тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді сұрау. «Сұрақ — жауап» әдісі арқылы өткен сабаққа кері байланыс жасау. — Қазақстанның қандай тауларын білесіңдер? — Алатау Қазақстанның қай бөлігінде орналасқан? — Тарбағатай, Мұғалжар, Сарыарқа ше? — Таудың ауасы қандай? -Тау туралы қандай ақын – жазушылардың өлеңдерін білесіңдер? (әрбір жауап берген сұрақтарына пазлдың бір бөлігін алып суретті құрайды) — Балалар қандай да бір таудың, жердің пайда болуы туралы аңыз білесіңдер ме? -Толағай тауы туралы аңызбен таныссыңдар ма? Бүгінгі күнгі сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру. 1.Мәтіналды жұмыс.Тыңдалым. Айтылым. Интерактивті тақтадан «Толағай» мультфильмі көрсетіледі. Мультфильм желісі бойынша оқушыларға «Көкпар» ойыны ойнатылады. Қай топ жылдам жауап берсе жүлде сол топтың қоржынында болады. — Толағай кім? -Толағайдың анасының аты кім? -Толағай қалай өсіпті? -Бір жылы не болады? -Тауды кім, не үшін көтеріп келді? -Тауды неге «Толағай» деп атаған? -Ертегінің авторы кім? Бағалау критерийі: Мәтіннің мазмұнын түсіну, сұрақтарға жауап беру. Дескриптор: -Мәтіннің мазмұнын түсінеді; -Мәтін мазмұны бойынша жүйелі түрде сұрақтарға жауап береді. ҚБ.
Кері байланыс. «Бір сөзбен» әдісі. Оқушылар тапсырма бойынша түсінгендерін бір сөзбен айтады. |
Жұлдызша
Пазлдың бөліктерін құрау
«Толағай». Мультфильм — YouTube
|
||||
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
2. Мәтінмен жұмыс. Оқылым. Жазылым. Айтылым.
Мәтінді оқушылар өз беттерімен оқиды, мазмұны бойынша 3 топқа әртүрлі тапсырмалар беріледі. (Үлгерімі жоғары оқушыларға дара тапсырмалар беріледі.) 1-топ – «Оқиға тауы» әдісі арқылы мәтін мазмұнына байланысты суреттерді орналастырып, әңгімелеп береді 2-топ — «Сәйкестендіру» әдісі арқылы мәтінде берілген сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіріп жазады 3-топ – «Сұхбат құрайық!» әдісі бойынша оқушылар тақырып негізінде диалог құрастырады. Бағалау критерийі: Мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастыру; Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіру; Мәтін мазмұны бойынша диалог құрастыру. Дескриптор: -Мәтін мазмұны бойынша суреттерді орналастырады; -Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсінеді; -Сөздер мен сөз тіркестерін мағынасына қарай сәйкестендіреді; -Мәтін мазмұны бойынша диалог құрастырады. ҚБ. «Жұлдыз» тәсілі арқылы оқушылар бір –бірін бағалайды
Кері байланыс. «Не оңай? Не қиын?» сұрақтарына жауап береді
«Венн» диаграммасы арқылы Толағай мен қазіргі заманның батырларын салыстыру —Қазіргі кезде Толағай сияқты батырлар бар ма? -Бүгінгі заманның батырлары кімдер? Бағалау критерийі: тақырып бойынша үйренген сөздерді қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру; Дескриптор: -тақырып бойынша меңгерген сөздерді қолдана алады; -мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.
ҚБ. «От шашу» әдісі арқылы оқушылар бір – бірін бағалайды
Кері байланыс. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір – біріне сұрақ қойып білімін толықтырады.
|
А3 парағы, суреттер Қима қағаздары
Бағалау фигурала ры
А4 парағы, суреттер
|
||||
|
Рефлексия: сабақтың соңында қатысушылар баспалдақтың қай тұсында тұрғанын белгілеп, түсіндіреді:
— Бәрін түсінгеніме сенімдімін; — Бәрін түсінгеніме толық сенімді емеспін, — Әлі де қайталауым керек; — Мен ештеңе түсінбедім
|
стикерлер
|
||||
Үй тапсырмасы | Оқулықтағы 10 -тапсырма. Тапсырманың шарты, қалай орындау керектігі түсіндіріледі. | |||||
Қосымша ақпараттар
|
||||||
Саралау – Сіз қандай
тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
1-тапсырма бойынша
Қолдауды қажет ететін оқушылар– сұрақтарға жауап беру үшін тақырыпқа сай сөз тіркестерін беремін. Қолдауды қажет етпейтін оқушылар — Сұраққа толық жауап беруін қадағалаймын 2 – тапсырма бойынша Қолдауды қажет ететін оқушылар– тапсырманың орындалу жолына бағыт беремін Қолдауды қажет етпейтін оқушылар — берілген тапсырманы өз деңгейінде орындауын қадағалаймын, қосымша тапсырма беремін
3 – тапсырма бойынша Қолдауды қажет ететін оқушылар– жетелеуші сұрақтарды беремін Қолдауды қажет етпейтін оқушылар — Диаграмманың дұрыс толтырылуын қадағалаймын
. |
«Бас бармақ» әдісі
«Жұлдыз» әдісі
«От шашу» әдісі
|
Партада дұрыс отыруын қадағалаймын.
Техникалық қауіпсіздік ережелерін еске түсіремін |
||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды бағалау | |
Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты) | |
Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? | |
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? |
Іле ауданы Боралдай кенті
«Кенен Әзірбаев атындағы №15 орта мектебі» КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті 6 «Г» сыныбы
Тақырыбы: «Толағай тауының тарихын айтшы!»
Пән мұғалімі: Ережепова А.Т.
2018 – 2019 оқу жылы