Пятница, Март 31, 2023
+7 (705) 555 33 80, +7 (701) 877 70 02
mediabilim@mail.ru
  • САЙТ ЕРЕЖЕСІ
  • БАЙЛАНЫС
Mediabilim.kz
Бізге жазыңыз
  • Басты бет
  • ЖОО
  • КОЛЛЕДЖ
  • Мектеп
  • БАЛАБАҚША
  • СТУДЕНТТЕРГЕ
  • Жаңалықтар
  • МАРАПАТТАР
  • БАЙҚАУЛАР
  • ШАРАЛАР
    • ФОРУМДАР
    • СЕМИНАРЛАР
    • КОНФЕРЕНЦИЯЛАР
    • ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛДЕР
No Result
View All Result
  • Басты бет
  • ЖОО
  • КОЛЛЕДЖ
  • Мектеп
  • БАЛАБАҚША
  • СТУДЕНТТЕРГЕ
  • Жаңалықтар
  • МАРАПАТТАР
  • БАЙҚАУЛАР
  • ШАРАЛАР
    • ФОРУМДАР
    • СЕМИНАРЛАР
    • КОНФЕРЕНЦИЯЛАР
    • ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛДЕР
No Result
View All Result
MEDIABILIM.KZ
No Result
View All Result
Басты бет МАРАПАТТАР

Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы Б.Жаникешев атындағы ЖОББМ

Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы Б.Жаникешев атындағы ЖОББМ

11.04.2019
МАРАПАТТАР
0
Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы  Б.Жаникешев атындағы ЖОББМ
140
БӨЛІСУ
453
ҚАРАЛЫМ
Share on FacebookShare on Twitter

Қысқа мерзімді  сабақ жоспары

 

 

 

Бөлім: 1-тарау: Жүгіру, секіру және лақтыру дағдыларын дамыту және жетілдіру Мектеп: Батыс Қазақстан облысы, Бөкей ордасы ауданы

Б.Жаникешев атындағы ЖОББМ

Күні: 03.10.2018 ж Мұғалімнің аты-жөні: Төлегенов М.Е
Сынып: 7 «ә» Қатысқандар саны:12 Қатыспағандар саны:0
Сабақ тақырыбы Сабақтағы қауіпсіздік техникасы. Қысқа қашықтыққа жүгіру.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 7.3.4.4 Денсаулықты нығайтуға бағытталған дене жаттығулары кезіндегі болуы мүмкін қауіп-қатерлерді анықтай білу.
Сабақ мақсаттары Спорттық жабдықтарды лақтыру  кезінде реттілікті сақтау қажеттілігі. Орында, қозғалыста әр түрлі снарядтарды лақтырулару және қабылдау. Оқушылардың сабақ кезінде жылдамдық қасиеттерін әртүрлі жаттығулар арқылы дамыту.
Жетістік критерийлері Оқушылар спринт кезінде бір-біріне қарама-қарсы тұрып жүгіреді және 10,30 ,60 метр қашықтықта жылдам сөреге жету қажет.
Тілдік  мақсаттар

 

Оқушылар:өздерінің жеңіл атлетикадағы ерекше қимылдарын сипаттай, талқылай әрі көрсете алады.

Сөре- старт -startМәре -финиш -finish 

Құндылықтарды дарыту

 

Арнайы спорттық қозғалыс дағдылары мен қатысты қабілеттерді және негізгі қимыл қабілеттері мен қатысты қабілеттерді жетілдіру.
Пәнаралық байланыстар Қазақ тілі, ағылшын, орыс тілі
АКТ қолдану дағдылары Слайд  және бейне материалдарды оқушыларға қозғалыс өнімділіктерін өлшеу және нығайту үшін өзін-өзі бағалау, бағалау техникалары үшін қолдану.
Алдын ала білімі Оқушылар жеңіл атлетика мен денсаулық тұжырымдамасы туралы білімдерді игерген, алдыңғы сыныптарда, сондай-ақ үйде және мектептен тыс алған дағдыларды меңгерген деп күтіледі.
Дискрипторлар Білім алушы:

− жаттығуды талапқа сай орындайды;

− жаттығу барысында туындауы мүмкін қателіктерді (қолды қате қою, аяқты дұрыс қоймау, сөреден дұрыс шықпау) атайды;

− жүгіру барысындағы жақсы және қате тұстарды (сөреден дұрыс шығу, мәрені қиып өту, кеңістіктегі ауаға қарсы тұру, жылдам жүгіру) анықтайды.

Сабақ барысы.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

(тайм-менеджмент)

12 мин

 

Уақытты жоспарлау:                                                         Спорттық киімдеріне назар аудару.  Сәлемдесу.                Жаңа    сабақ  түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру.                                                                    Жалпы дамыту жаттығулар.                                            Бұрылыстарды біркелкі орындау.                                     Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану.                        Жүрістегі   жаттығулар.                                          Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау.                                                                 Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Баяу   жеңіл  жүгіру. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу.  Жүгірістегі  жаттығулар. Бірте- бірте ақырындап  жүріске  көшу. Кең  тыныс алу.                                        Жүрісте үш лекпен бұрылып үш   қатарға  тұру.                    Жалпы  дамыту, жетілдіру жаттығулары әртүрлі жабдықтармен. Спорт  алаңы

 

 

 

 

Ысқырық, секундамер

 

 

Сабақтың ортасы 

(тайм-менеджмент)

11 мин

 

 

 

 

Қауіпсіздік техникасы бойынша жалпы талаптар.

(ЖЖ, Тәж)Оқушылар спринт кезінде қолдардың әрекетін жақсарту үшін жұптарда жұмыс істейді. Бастапқыда оларға шағын, бірақ жылдам қадамдар жасап, қолдарын жылдам қимылдатып, 10 метр жүгіріп өту қажет. Содан кейін олар қолдарын кеңінен сермеп, ұзын, бірақ баяу қадамдар – аттаулар орындап 10 метр жүгіреді. Және соңында олар қолдым жылдам қозғалысы мен шынтақ 90 градусқа бүгулі болатын қолдар алға және артқа қимылдайтын үлкен/серіппелі қозғалыстар арасында 30 метр қашықтыққа жүгіріп, ортасын табуға тырысады.

(ЖЖ, Тәж, Ф) Оқушылар спринте жылдам сөреге жетумен жұмыс жасайды. Олар 60 метрден екі жүгіру жолағын сызады және жолдың ортасына конустар орналастырады. Бір-біріне қарама-қарсы тұрған оқушылармен жұптарда жұмыс істеп, олар кімнің жылдам жүгіріп жететіндігін көру үшін аралас жолдардағы орталық нүктеге қарай жүгіреді.

Тапсырма

Төменгі сөреден шығу техникасын үйреніңіз, нәтижеге жету үшін орындайтын әрекеттеріңізді атаңыз және жақсы, осал тұстарын сипаттаңыз.

 

Ысқырық, секундамер

 

Сабақтың соңы (тайм-менеджмент)

4 мин

 

Оқушыларды сапқа тұрғызу тыныс алу жаттығулары. Сабақ соңында оқушыларға рефлексия жүргізіледі:

Оқушылар бір бірін геометриялық пішіндер тәсілі арқылы бағалайды.

Геометриялық пішіндер
Дифференциалды оқыту

— қабілеті жоғары оқушыларды 60 м жүгіруге 2-3 рет орындату

— қабілеті орташа оқушыларға жүгіруге 30 м 5-7 рет орындату

— қабілеті төмен оқушыларға жүгіруге арналған жаттығуларды 8-10 рет орындату

орташа

Бағалау — «геометриялық пішіндер» тәсілі арқылы бағалау.

өте жақсы
жақсы
 
Сабақ бойынша рефлексия:

Оқу міндеттері мен сабақ мақсаттары  оқушыларға қолжетімді болды ма?

 Оқушалардан бұл жаттығуда қандай тәуекел бар екенін және оны қалай азайтуға болатынын сұрау.

1. нені білдім, нені үйрендім?

2. қай жаттығуды толық орындай алмадым?

3. қай дискрипторларды орындай алмадым?

 

 
Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Берілген тапсырмаларды, жаттығуларды барынша ережеге сай  орындау.Қабілеті жоғары оқушылар жүіру кезінде  қозғалыс әрекеттерін қайталап, сынып алдында орындалуын өз бетінше көрсету, жетістіктер мен кемшіліктеріне назар аудару. Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу.Әр оқушыға жекелей тапсырмалар беру, тапсырмалардың орындалу дағдыларын тексеру.

 

Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына ,қауіпсіздік ережесіне  көңіл бөлу.

Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті,жылдамдықты  дамытуға септігін тигізеді.

Дене қуатын үнемдеу шарттары.

Дұрыс тыныс алу.

Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау.

 

 

 

 

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

Республикалық «WUNDERKIND» талантты және  дарынды балаларға  арналған журналы

Республикалық «WUNDERKIND» талантты және дарынды балаларға арналған журналы

25.02.2021
2019 жылдан бастап медицина мамандығын таңдаған талапкерлер арнайы емтихан тапсырады

2019 жылдан бастап медицина мамандығын таңдаған талапкерлер арнайы емтихан тапсырады

24.12.2018
Международном Университете Ала-Тоо, Бишкек.

Международном Университете Ала-Тоо, Бишкек.

21.04.2019
Республикалық ‘‘Mediabilim’’ журналы

Республикалық ‘‘Mediabilim’’ журналы

14.06.2021
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫ ЖӘНЕ ТАЛАНТТЫ ЖАСТАРҒА  АРНАЛҒАН  WWW.ZHAS-DARYN.KZ  ИНТЕРНЕТ РЕСУРСЫ           ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ  ІЗДЕНІСТЕРІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ  атты жинағы

РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫ ЖӘНЕ ТАЛАНТТЫ ЖАСТАРҒА АРНАЛҒАН WWW.ZHAS-DARYN.KZ ИНТЕРНЕТ РЕСУРСЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТАНЫМДЫҚ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІСТЕРІН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ жинағы

28.02.2021
Республикалық «WUNDERKIND» талантты және  дарынды балаларға  арналған журналы

Республикалық «WUNDERKIND» талантты және дарынды балаларға арналған журналы

13.10.2022

Самал Еслямова «Азияның үздік актрисасы» атанды

18.03.2019

Сайт әкімшісінің рұқсатынсыз порталдан көшіріп басқа сайтқа жариялауға болмайды, көшірген жағдайда біздің порталға активті сілтеме қою міндетті.

ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕР

  • САЙТ ЕРЕЖЕСІ
  • БАЙЛАНЫС
  • ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛДЕР
  • КОНФЕРЕНЦИЯЛАР
  • СЕМИНАРЛАР
  • ФОРУМДАР
  • ЖОО
  • КОЛЛЕДЖ
  • МЕКТЕП
  • БАЛАБАҚША
  • СТУДЕНТТЕРГЕ
  • МАРАПАТТАР
MEDIABILIM.KZ

Телефон: +7 (705) 555 33 80
+7 (701) 877 70 02
Email:mediabilim@mail.ru

  • САЙТ ЕРЕЖЕСІ
  • БАЙЛАНЫС

© 2019. MEDIABILIM - РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ЖУРНАЛ. БАРЛЫҚ ҚҰҚЫҚТАР САҚТАЛҒАН.

No Result
View All Result
  • Басты бет
  • ЖОО
  • КОЛЛЕДЖ
  • Мектеп
  • БАЛАБАҚША
  • СТУДЕНТТЕРГЕ
  • Жаңалықтар
  • МАРАПАТТАР
  • БАЙҚАУЛАР
  • ШАРАЛАР
    • ФОРУМДАР
    • СЕМИНАРЛАР
    • КОНФЕРЕНЦИЯЛАР
    • ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛДЕР

© 2019. MEDIABILIM - РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ЖУРНАЛ. БАРЛЫҚ ҚҰҚЫҚТАР САҚТАЛҒАН.