Бөлім: | Сөз және оның мағынасы | |||||
Педагогтің аты-жөні | Шалкарова Асия Конилкошовна | |||||
Күні: | Пән: Ана тілі .78—сабақ. | |||||
Сынып: 1 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандарсаны: | ||||
Сабақтың тақырыбы | Жазғытұрым.
Заттың қимылын білдіретін сөздер. |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 1.2.6.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің жанрын (жаңылтпаш,жұмбақ,мақал-мәтел,өлең,әңгімеертегі)ажырату
1.4.2.1, заттың атын,қимыл-әрекетін,сынын,санын блдіретін сөздерді ажыратып,орында қолдану 1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді есте сақтау арқылы жазу |
|||||
Сабақтың мақсаты | Мәтіннің жанрын ажыратады.
Заттың атын,қимыл-әрекетін білдіретін сөздерді ажыратып,орынды қолданады. Айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді қатесіз көшіріп жазады. |
|||||
Сабақтың барысы | ||||||
Сабақтың
кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті | Оқушының
-әрекеті |
Бағалау | Ресурстар | ||
Cабақтың басы
|
Психологиялықахуал қалыптастыру
Күн шуағын алақанға саламын Жүрегіме басып ұстай қаламын Ізгі, нәзік және мейірімді болып кетер сонда мүмкін жан-жағым |
Психологиялық ахуал
Бір-біріне тілек тілейді |
Баяу әуезді музыка. | |||
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
|
Үй тапсырмасын сұрау.
Үйге берілген 105-беттегі 1-жаттығудың мазмүнын сұрау. 2-жаттығуды оқытып, тексеру. Сабақты бастамас бұрын топ басшыларына жұлдызшалар беріп қою. Оқулықпен жұмыс 1-жаттығу. «Жазғытұрым»өлеңін оқыту. 1. Мұғалім өлеңді өзі оқиды 2. Өлеңді хормен оқытады. 3. Тізбектей оқиды. 4. .Жеке оқушыларға оқытады. 5.Мазмұнына байланысты сұрақтар қояды. Көктемде айнала қандай күйде болады? Қандай өзгерістерге ұшырайды? 3.Көк майса сөзінің мағынасын айтады.Көк майса-жасыл шалғынды шөбі мол жер. Сергіту сәті Дәптермен жұмыс 2-жаттығу Сөйлемдерді оқытады.Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қойғызады.Заттың қимылын білдіретін сөздерді тапқызады.сөйлемдерді қатесіз жазады. 3-жаттығу.Сурет бойынша сөйлем құратады. 1 мамыр-Қазақстан халықтарының мерекесі туралы толықтырып айтады. Топтық жұмыс 1-топ Ұйғыр халқы 2-топ Қазақ халқы 3-топ Өзбек халқы 4-топ Орыс халқы Әр топ өздеріне берілген ұлттар туралы әңгімелейді. |
Мазмұнын байланысты қойылған сұрақтарға толық жауап береді.
Көркем жазу
Сурет бойынша халықтар достығы туалы әңгімелейді |
ҚБ «Бас бармақ» арқылы бағалау.
|
|||
Кері байланыс. | Кері байланыс «Бес саусақ» | Сабаққа,бір-бірінің іс-әрекетіне кері байланыс береді. | ||||
Алматы облысы Қарасай ауданы Үштерек орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Шалкарова Асия Конилкошовна