Среда, Май 31, 2023
+7 (705) 555 33 80, +7 (701) 877 70 02
mediabilim@mail.ru
  • САЙТ ЕРЕЖЕСІ
  • БАЙЛАНЫС
Mediabilim.kz
Бізге жазыңыз
  • Басты бет
  • ЖОО
  • КОЛЛЕДЖ
  • Мектеп
  • БАЛАБАҚША
  • СТУДЕНТТЕРГЕ
  • Жаңалықтар
  • МАРАПАТТАР
  • БАЙҚАУЛАР
  • ШАРАЛАР
    • ФОРУМДАР
    • СЕМИНАРЛАР
    • КОНФЕРЕНЦИЯЛАР
    • ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛДЕР
No Result
View All Result
  • Басты бет
  • ЖОО
  • КОЛЛЕДЖ
  • Мектеп
  • БАЛАБАҚША
  • СТУДЕНТТЕРГЕ
  • Жаңалықтар
  • МАРАПАТТАР
  • БАЙҚАУЛАР
  • ШАРАЛАР
    • ФОРУМДАР
    • СЕМИНАРЛАР
    • КОНФЕРЕНЦИЯЛАР
    • ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛДЕР
No Result
View All Result
MEDIABILIM.KZ
No Result
View All Result
Басты бет Без рубрики

Мектеп: Алматы қаласы. Әуезов ауданы КММ №72 ЖББМ Өткізген мерзімі,уақыты: 23 қазан, 2021 жыл Тақырыбы: «Lesson Study оқу мен оқытуды жақсарта ала ма?» Мұғалімнің аты-жөні: Нусупова Айзада Айгабыловна, бастауыш сынып мұғалімі

20.06.2022
Без рубрики
0
АЛҒЫС ХАТ  ЖҮКТЕУ
297
БӨЛІСУ
957
ҚАРАЛЫМ
Share on FacebookShare on Twitter

Мектеп: Алматы қаласы. Әуезов ауданы КММ №72 ЖББМ

Өткізген мерзімі,уақыты: 23 қазан, 2021 жыл

Тақырыбы: «Lesson Study оқу мен оқытуды жақсарта ала ма?»

Мұғалімнің аты-жөні: Нусупова Айзада Айгабыловна, бастауыш сынып мұғалімі

Коучинг сабағының  жоспары

Тақырыбы Lesson Study оқу мен оқытуды жақсарта ала ма?

 

Өткізу формасы Оффлайн

 

Мақсаты Мұғалімдердің кәсіби деңгейін жоғарлатуда, бірлесіп оқушыларды жан — жақты зерттеу арқылы жұмыс жасайтын педагогикалық тәсіл туралы білуге, тәжірибе алмасуға бағыттайды.

 

Күтілетін нәтиже Lesson Study тәсілімен танысады ;  Бұл тәсілдің мұғалімдер мен оқушыларға, оқу мен оқыту сапасын көтеруге мүмкіндік беретін тиімді жақтарымен танысады;  Өз тәжірибелерінде қолдануға мүмкіндік алады; 

 

Түйінді идея Lesson study — сабақты зерттеу, зерделеу, білімді жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсіл
Ресурстар Слайд-презентация, видеожазба, тренингтер, маркерлер, үлестірме материалдар

 

 

Уақыты Коучинг сессияның өтілу кезеңдері Коучердің іс-әрекеті Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті Қолданылған құралдар
                                                                    Басы    (10 минут)

 

 
3 минут Психологиялық ахуал туғызу Сәлемдесу.

-Қайырлы күн, құрметті әріптестер!.

«Оркестр» әдісі

Мақсаты:

Тыңдаушылардың көңіл-күйін көтеру

 

Назарын коучерге аударады. Сәлемдеседі.

Музыкалық аспаптардың суреттері бойынша топтасады.Музыканың әуенімен қимылдар жасайды. (Домбыра,баян,қобыз, жетіген, сырнай )

Аспаптардың суреттері
7 минут Ой қозғау Бейнежазба: «Команда мотивациясы туралы мультфильм»

Ойларыңыз бен бейнежазбаны қорыта келе,

«Бірге жиналу – бұл бастама,

 Бірге болу – бұл ілгерілеу,

Бірге жұмыс істеу – бұл жетістік» — деген Генри Фордтың тұжырымдамасымен  бүгінгі коучингімізді бастаймыз

Коучингтің тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

«Lesson Study оқу мен оқытуды жақсарта ала ма?»

Мақсаты:Мұғалімдердің кәсіби деңгейін жоғарлатуда, бірлесіп оқушыларды жан — жақты зерттеу арқылы жұмыс жасайтын педагогикалық тәсіл туралы білуге, тәжірибе алмасуға бағыттайды.

 

Бейнежазбаны мұқият көреді, ойланады, өз ойларын, пікірлерін айтады.

 

Бейнежазба
  Ортасы  (30 минут)  
  Ойлан-жұптас-бөліс —         Сабақты зерттеу тәсілі қандай мүмкіндіктер береді?

—         Сабақты зерттеу тәсілінің кезеңдерін ата?

—         Зерттеу тақырыбын қалай анықтайсыз?

—         Зерттеу сұрағы қандай болуы керек?

Әр жұп талқылайды, одан кейін төрт адамнан тұратын топта талқылайды.  Жариялайды

 

Презентация,

жіп, сұрақ жазылған парақтар.

 

  Миға шабуыл «Негізгі идея»

Жоспарлау                Бақылау              Талқылау

 Сұрақ:  —Осы үдерісті жүзеге асыру керек десем, сіздерде қандай сұрақ туындауы мүмкін?

Ойланады, ой түйіндейді, жариялайды  
  Шағын

дәріс

«Lesson Study» дегеніміз не және қалай түсінесіз? Коуч «Lesson Study» әдісі туралы жалпы түсінік береді Презентация

 

  Топқа бөлу, топқа тапсырма. Теориялық тұрғысынан таныспын (1-топ)

«Сабақты жоспарлау»

Сабақты зерттеу үдерісіне қатыстым (2-топ)

«Оқушылармен сұхбаттасу»,

СЗ үдерісіне қатысып, нәтижесін көрдім (3-топ)

«СЗ тобының бірінші отырысы»

 

Топтар өздеріне тиген кезеңді талдап, нәтижесінде осы сатыда орындалатын жұмыстар мен қабылданатын шараларды нақтылап, осы кезеңді тиімді өткізуге көмектесетін ұсыныс-нұсқау әзірлейді. Флипчарт, маркер
  Аудитория

мен жұмыс

—         Қандай сәтсіздіктер болуы мүмкін?

—         Не кедергі болуы мүмкін?

—         Сабақты жоспарлау кезінде мұғалімдердің қандай тәжірибелік дағдылары дамиды?

Ойланады, ой түйіндейді, жариялайды  
  Соңы  (5 минут)  

 

  Кері байланыс:

3-2-1

САБАҚТАН АЛҒАН 3 МАҢЫЗДЫ АҚПАРАТ

ҚИЫНДЫҚ КЕЛТІРГЕН 2 МӘСЕЛЕ

САБАҚТА ҰНАҒАН 1 АСПЕКТІ

Әр мұғалім өз ойларын жазады  
  Рефлексия:

 

—         Зерттеудің оқушылардың оқуын дамытуға, олардың оқуға деген ынтасын арттыруға ықпалы қандай? Әр мұғалім өз ойларын жазады  
  Сілтеме Деңгейлік бағдарлама, мұғалімдерге арналған нұсқаулық

Мектеп тренеріне арналған нұсқаулық

 

 

  МАН

МТАН

 

СОҢҒЫ ЖАҢАЛЫҚТАР

Республикалық ‘‘Mediabilim’’ журналы

Республикалық ‘‘Mediabilim’’ журналы

05.07.2022

ҰБТ-да қандай өзгерістер болады және грант қалай тағайындалады

18.03.2019
Павлодарда XI республикалық пән олимпиадасы өтті

Павлодарда XI республикалық пән олимпиадасы өтті

16.04.2019
Премьер-Министр: Педагогика мамандығына түсу үшін «талас» болу керек

Премьер-Министр: Педагогика мамандығына түсу үшін «талас» болу керек

24.12.2018
«Педагог мәртебесі туралы» заң жобасы талқыланды

«Педагог мәртебесі туралы» заң жобасы талқыланды

18.03.2019
Республикалық «Mediabilim» журналы

Республикалық «Mediabilim» журналы

10.05.2021

‘‘Mediabilim’’ журналы

25.11.2021

Сайт әкімшісінің рұқсатынсыз порталдан көшіріп басқа сайтқа жариялауға болмайды, көшірген жағдайда біздің порталға активті сілтеме қою міндетті.

ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕР

  • САЙТ ЕРЕЖЕСІ
  • БАЙЛАНЫС
  • ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛДЕР
  • КОНФЕРЕНЦИЯЛАР
  • СЕМИНАРЛАР
  • ФОРУМДАР
  • ЖОО
  • КОЛЛЕДЖ
  • МЕКТЕП
  • БАЛАБАҚША
  • СТУДЕНТТЕРГЕ
  • МАРАПАТТАР
MEDIABILIM.KZ

Телефон: +7 (705) 555 33 80
+7 (701) 877 70 02
Email:mediabilim@mail.ru

  • САЙТ ЕРЕЖЕСІ
  • БАЙЛАНЫС

© 2019. MEDIABILIM - РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ЖУРНАЛ. БАРЛЫҚ ҚҰҚЫҚТАР САҚТАЛҒАН.

No Result
View All Result
  • Басты бет
  • ЖОО
  • КОЛЛЕДЖ
  • Мектеп
  • БАЛАБАҚША
  • СТУДЕНТТЕРГЕ
  • Жаңалықтар
  • МАРАПАТТАР
  • БАЙҚАУЛАР
  • ШАРАЛАР
    • ФОРУМДАР
    • СЕМИНАРЛАР
    • КОНФЕРЕНЦИЯЛАР
    • ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛДЕР

© 2019. MEDIABILIM - РЕСПУБЛИКАЛЫҚ ЖУРНАЛ. БАРЛЫҚ ҚҰҚЫҚТАР САҚТАЛҒАН.