Мектеп: Алматы қаласы. Әуезов ауданы КММ №72 ЖББМ
Өткізген мерзімі,уақыты: 23 қазан, 2021 жыл
Тақырыбы: «Lesson Study оқу мен оқытуды жақсарта ала ма?»
Мұғалімнің аты-жөні: Нусупова Айзада Айгабыловна, бастауыш сынып мұғалімі
Коучинг сабағының жоспары
Тақырыбы | Lesson Study оқу мен оқытуды жақсарта ала ма?
|
Өткізу формасы | Оффлайн
|
Мақсаты | Мұғалімдердің кәсіби деңгейін жоғарлатуда, бірлесіп оқушыларды жан — жақты зерттеу арқылы жұмыс жасайтын педагогикалық тәсіл туралы білуге, тәжірибе алмасуға бағыттайды.
|
Күтілетін нәтиже | Lesson Study тәсілімен танысады ; Бұл тәсілдің мұғалімдер мен оқушыларға, оқу мен оқыту сапасын көтеруге мүмкіндік беретін тиімді жақтарымен танысады; Өз тәжірибелерінде қолдануға мүмкіндік алады;
|
Түйінді идея | Lesson study — сабақты зерттеу, зерделеу, білімді жетілдіруге бағытталған педагогикалық тәсіл |
Ресурстар | Слайд-презентация, видеожазба, тренингтер, маркерлер, үлестірме материалдар
|
Уақыты | Коучинг сессияның өтілу кезеңдері | Коучердің іс-әрекеті | Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті | Қолданылған құралдар |
Басы (10 минут)
|
||||
3 минут | Психологиялық ахуал туғызу | Сәлемдесу.
-Қайырлы күн, құрметті әріптестер!. «Оркестр» әдісі Мақсаты: Тыңдаушылардың көңіл-күйін көтеру
|
Назарын коучерге аударады. Сәлемдеседі.
Музыкалық аспаптардың суреттері бойынша топтасады.Музыканың әуенімен қимылдар жасайды. (Домбыра,баян,қобыз, жетіген, сырнай ) |
Аспаптардың суреттері |
7 минут | Ой қозғау | Бейнежазба: «Команда мотивациясы туралы мультфильм»
Ойларыңыз бен бейнежазбаны қорыта келе, «Бірге жиналу – бұл бастама, Бірге болу – бұл ілгерілеу, Бірге жұмыс істеу – бұл жетістік» — деген Генри Фордтың тұжырымдамасымен бүгінгі коучингімізді бастаймыз Коучингтің тақырыбы мен мақсатын хабарлау. «Lesson Study оқу мен оқытуды жақсарта ала ма?» Мақсаты:Мұғалімдердің кәсіби деңгейін жоғарлатуда, бірлесіп оқушыларды жан — жақты зерттеу арқылы жұмыс жасайтын педагогикалық тәсіл туралы білуге, тәжірибе алмасуға бағыттайды.
|
Бейнежазбаны мұқият көреді, ойланады, өз ойларын, пікірлерін айтады.
|
Бейнежазба |
Ортасы (30 минут) | ||||
Ойлан-жұптас-бөліс | — Сабақты зерттеу тәсілі қандай мүмкіндіктер береді?
— Сабақты зерттеу тәсілінің кезеңдерін ата? — Зерттеу тақырыбын қалай анықтайсыз? — Зерттеу сұрағы қандай болуы керек? |
Әр жұп талқылайды, одан кейін төрт адамнан тұратын топта талқылайды. Жариялайды
|
Презентация,
жіп, сұрақ жазылған парақтар.
|
|
Миға шабуыл | «Негізгі идея»
Жоспарлау Бақылау Талқылау Сұрақ: —Осы үдерісті жүзеге асыру керек десем, сіздерде қандай сұрақ туындауы мүмкін? |
Ойланады, ой түйіндейді, жариялайды | ||
Шағын
дәріс |
«Lesson Study» дегеніміз не және қалай түсінесіз? | Коуч «Lesson Study» әдісі туралы жалпы түсінік береді | Презентация
|
|
Топқа бөлу, топқа тапсырма. | Теориялық тұрғысынан таныспын (1-топ)
«Сабақты жоспарлау» Сабақты зерттеу үдерісіне қатыстым (2-топ) «Оқушылармен сұхбаттасу», СЗ үдерісіне қатысып, нәтижесін көрдім (3-топ) «СЗ тобының бірінші отырысы»
|
Топтар өздеріне тиген кезеңді талдап, нәтижесінде осы сатыда орындалатын жұмыстар мен қабылданатын шараларды нақтылап, осы кезеңді тиімді өткізуге көмектесетін ұсыныс-нұсқау әзірлейді. | Флипчарт, маркер | |
Аудитория
мен жұмыс |
— Қандай сәтсіздіктер болуы мүмкін?
— Не кедергі болуы мүмкін? — Сабақты жоспарлау кезінде мұғалімдердің қандай тәжірибелік дағдылары дамиды? |
Ойланады, ой түйіндейді, жариялайды | ||
Соңы (5 минут) |
|
|||
Кері байланыс:
3-2-1 |
САБАҚТАН АЛҒАН 3 МАҢЫЗДЫ АҚПАРАТ
ҚИЫНДЫҚ КЕЛТІРГЕН 2 МӘСЕЛЕ САБАҚТА ҰНАҒАН 1 АСПЕКТІ |
Әр мұғалім өз ойларын жазады | ||
Рефлексия:
|
— Зерттеудің оқушылардың оқуын дамытуға, олардың оқуға деген ынтасын арттыруға ықпалы қандай? | Әр мұғалім өз ойларын жазады | ||
Сілтеме | Деңгейлік бағдарлама, мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Мектеп тренеріне арналған нұсқаулық
|
МАН
МТАН |